6 Ekim 2015 Salı

Denizkızı Temalı Doğumgünü Partisi

 
 
 
4 yaşına giren Serenay için denizkızı temalı doğumgünü partisi hazırladım. Mavi ve yeşilin tonlarında hazırladığım bezelerle bir beze kulesi yaptım. Kulenin tepesine de şekerhamurundan yaptığım denizkızının kuyruğunu monte ettim.
 
 

  Bunlar ise Sable kurabiyeler.Kuvertur çikolata ile kapladığım kurabiyeleri şeker hamurundan yaptığım midye kabukları ile süsledim. Çikolata sevenler için tadı enfes oldu.
Limonlu Cupcakeler yaptım.Buttercream ya da kremşanti sevmediğimden pastacı kremasını renklendirerek süledim.Tabi ki denizkızının kuyruğunu unutmadım...
 Ve pastaaaa...En alt kat strafordan. orta kat çikolatlı üçüncü kat ise çilekli.Herkese hitap edebilen bir pasta oldu. Oldukça uğraştırıcı oldu tabi...Mercanlar, midyeler, yosunlar,balıklar....İstridye kabuğunun içine denizkızını da oturttuk.Kumsal yapmadan deniz teması olmaz tabi. Yulaflı kurabiyeyi rondodan geçirdim kumlarda hazır...
Minik denizkızı Serenay pastada ilk önce denizkızının elinde ki inci tanesini yemeği tercih etti :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder